Saturday 28 June 2014

CHALLENGE No. 5 – MY GOAL IS TO MAKE SOMEONE SMILE EVERYDAY

   Ano, výzva č. 5 zní: snažme se, aby se díky nám každý den někdo usmál. Kdykoli, jakkoli, pro cokoli. Fantazii se meze nekladou. Vždycky mám dobrý pocit z toho, když se díky mně někdo usměje, a proto si myslím, že je tento úkol na místě právě teď, když většinu z nás těší vidina léta, které je konečně tady i s prázdninami, a všude kolem nás proudí báječná nálada. Jistě budeme mít spoustu inspirace, jak druhým vykouzlit úsměv na tváři.
   
   Tentokrát je asi zbytečné psát něco víc, tak už vám všem přeju jen galaktické prázdniny, ať už se těšíte na hromadu volných dnů, nebo vás čeká práce. Vždyť hlavní je, že pro mnohé nastalo nejoblíbenější období roku, které je plné malin, borůvek a jahod, teplých letních večerů, padajících hvězd a velkolepých plánů.

   
Yeah, the challenge No. 5 sounds: let´s try to make somebody smile everyday. Whenever, however, for whatever. The fantasy has no limits. I have a great feeling everytime when someone smiles thanks to me, so that´s the reason why I think that this is the right time for a task like this, because almost all of us is happy about summer, which arrived together with holidays finally, and all around us is an amazing mood. I bet everyone will have loads of inspiration how to make other people smile.

From my point of view, it´s not necessary to write something more, so let me just to wish you marvellous holidays, it doesn´t matter if you´re looking forward to the free days or if you´ll be working. The main fact is that for the majority of us this is the most favourite season of the year, which is full of raspberries, blueberries and strawberries, warm summer nights, shooting stars and grand plans.




2 comments:

  1. Už se mi ani nechtělo věřit, že tento blog ještě najdu! Jsem strašně nadšená, díky Ti za něj! :) Viděla jsem odkaz kdysi na INu, uložila jsem si ho, ale netušila jsem kam. Narazila jsem až teď, koukám že po měsíci, kdy jsem se rozhodla vyčistit to kvantum záložek, co se mi tu nashromáždilo. A jsem neuvěřitelně ráda, podobných blogů by mělo být víc! :)
    Přeju krásný den :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju za milý ohlas, jsem ráda, že to má smysl (:
      (a s těmi záložkami to mám stejně, naprosto Tě chápu :D )

      Delete